en händelserik dag

Dagen började med att jag försovde mig. 45 minuter iannan första lektionen började. Paniken hann infinna sig men med 3 minuter tillgodo så starta svenskan med min Bf3-klass. Andra roliga saken var under lunchen. Jag och några kollegor satt och åt i matsalen,solen lyste rakt i ögonen och jag kom på den briljanta idén att dra för gardinen. Enda kruckset var att gardeinstången tog slut och jag drog ut typ hela gardinen så den började hänga som en slarva efter väggen. Vi fick oss ett gott skratt iallafall. Var även på banken idag och fick igenom ett riktigt bra lånelöfte. har troligast en lägenhet på gång också på A-torp. En fyra. Håller tummarna att jag får den. Får nog besked imorgon. Hoppas, hoppas, hoppas. Visst månadkostnaden kommer nog hamna över 7000 men den är min, bara min. allt jag gör på den gör jag för min skull. Allt verkar ordna sig. Nu måste jag snart bestämma mig inför det svåraste beslutet. Behålla eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback