första lektionen

Då var första lektionen avklarad. Är så jobbigt att spela glad när det enda man tänker på är hur nära allt är att glida en ur händer. Jag väntar på ett samtal på torsdag där jag får veta att det är dags att leta efter lägenheter. Hur ska jag orka med helgen, samt att jag får barnen, hur jävla mycket skit ska de behöva få ta. Fan vad jag hatar mitt liv just nu. Hur in i helvette kunde jag ställa till det så. Jag hatar de knäppa beslut jag tagit, alla otänkta saker som sagts. Men det är jag, bara jag som kommer få leva med det resten av livet medan jag kommer bli hatad av personer i Skellefteå som kommer tycka jag är ett psykfall. Jag lever efter ordspråken "Själv är bäste dräng" och "vill du få någonting gjort får du göra det själv". I det här fallet fungerar inget av dem för jag kan inte påverka beslutet. Ring nu och berätta. jag går under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback