vecka 7

Har inte kunnat skriva på en hel vecka pga att internet är begränsat. Har haft en vecka som både innehållit toppar och dalar. Mina känslor är ibland på topp och ibland rock bottom. Kan bero på tillståndet jag är i. Jobbet har varit bra, mycket rättning då mina treor skrivit nationellt prov. Tur jobbet bara flyter på då resten är kaos. Lägenhetssöket går dåligt. Finns inget bra ledigt. Hoppas det ordnar sig snart, har dock flyttat alla mina saker till mamma då jag fick typ två timmar på mig att tömma allt ur huset annars skulle det kastas ut. Har fortfarande inte sagt ett ont ord om honom, tycker hans handlingar talar för honom. jag ska inte sjunka till hans nivå. Jag är större än så. Jobb imorgon då det är öppet hus på skolan. Hoppas det kommer bli en trevlig dag. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback