vecka 28

Haft en härlig dag. Bebisen har varit lugn i magen men börjar kännas jag är stor nu. längtar tills jag får hålla det lilla knytet i famnen. :)
Var och såg dottern sjunga i kören och snart ska jag själv iväg och sjunga. Bor ni i Skellefteå måste jag varmt rekommendera Kågemässan. Helt underbart och man blir varm i själen efter att ha varit där.
Har även fått in heltäckningsmattan i förrådet. Kommer bli superfint när allt är klart. Imorgon blir det att köpa hyllor och sätta upp dem. Kort kommer när det är klart :)
Det ända tråkiga idag är att jag måste återställa hamstrarna. De går verkligen inte ihop. Barnen måste bestämma vilken de ska behålla för det kommer annars sluta med två döda.
Måste rusa då min hämtning kommer snart. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback